We make it clear
Met inmiddels maar liefst 6 winkels is Helder opticiens een prachtig voorbeeld hoe je als kleine zelfstandige kunt groeien met een duidelijk marketingverhaal.

Geniet van wat je ziet.
Geniet van wat je ziet. Bij Helder opticien houden we van de mooie dingen om ons ons heen. We make it clear.
Many Tastes voor Helder opticiens: Begonnen bij het begin: de Why. Wat is nu écht het onderscheidend vermogen van deze opticien in een mega-concurrerende markt? Dit met een opvallende identiteit vertaald naar alle mogelijke middelen en materialen. Schapcommunicatie, displays, etalages, aankleding, online visuals, advertenties in de lokale kranten en alle maandelijkse campagnes.
Vervolgens een mooie campagne: de verhuizing van één van de winkels in de decemberperiode. Altijd spannend; verhuizen je huidige klanten mee en weten ze je weer te vinden? De oplossing: een opvallende campagne in de Sinterklaasperiode. ‘Helder doet zijn intocht’. Alle inwoners van het oude en nieuwe verzorgingsgebied een schoentje per post toegestuurd. In te leveren in de nieuwe winkel om er iets leuks voor terug te krijgen.












Let's meet!
Fiorienne Westenberg
06 309 780 83
fiorienne@manytastes.nl