De Toonbank
Ondernemen in coronatijd vraagt om creatieve ideeën. Om innovatieve oplossingen. Om gastvrijheid en gastgerichtheid. Zeker in de retail en horeca sector. Omdat Colliers en NRW, in de winkelgebieden en stads- en dorpscentra om hen heen veel voorbeelden zien van ondernemers die de handschoen in coronatijd ongelooflijk goed hebben opgepakt, geven zij hen graag een podium. Many Tastes heeft het contact gelegd met de ondernemers, gefilmd en het script bepaald.
Opdracht: Ondernemers in de spotlight zetten door middel van het maken van diverse films over het ondernemerschap in coronatijd.
https://www.youtube.com/watch?v=sYnb0UVBZkY
https://www.youtube.com/watch?v=9pqz-NLYxN0
https://www.youtube.com/watch?v=nOv9in8uwrg
https://www.youtube.com/watch?v=cb9zQViC7bc
https://www.youtube.com/watch?v=9pa53FMuqq8
https://www.youtube.com/watch?v=JJ7CiZdYrbg
https://www.youtube.com/watch?v=tHapJudB3pQ&t=11s
https://www.youtube.com/watch?v=_yvAd3Xo834
https://www.youtube.com/watch?v=bsriPd63NAI
Klant: Colliers International & NRW (Nederlandse raad van winkelcentra)
Pakket: Flex