Concepts for brandlovers.
Many Tastes werkt voor organisaties, retailers en instellingen die van hun shoppers, bezoekers en gasten brandlovers willen maken.
What makes my brand unique or memorable?
Een merkidentiteit bestaat uit dat waar een merk voor staat, de waarden ervan, de manier waarop het product communiceert en het gevoel dat mensen ervaren wanneer ze in contact komen met je bedrijf. In wezen is de merkidentiteit de persoonlijkheid van het bedrijf en een belofte aan de klanten, patiënten, bezoekers en gasten.
Het gaat niet om zoetsappige plaatjes, maar om het communiceren van de toegevoegde waarde. Niet alleen maar focus op het product of de locatie, maar focus op het gevoel dat het overbrengt op de shopper, bezoeker of gast. Echt de connectie aangaan, waardoor zij blijven terugkomen. Dat willen we toch allemaal?
01. Brand discovery
We scheppen orde in de chaos en stippelen een duidelijke koers uit. Waarbij we alle elementen van een bedrijf, instelling of locatie met elkaar verbinden. De rode draad is de toegevoegde waarde, de merkidentiteit.
02. Brand concept
Harde cijfers en visie vertalen wij in creatieve concepten, met aandacht voor de emotie en de menselijke aspecten. We onderzoeken, creëeren en verbinden. Vormgeving en conceptontwikkeling zodat een merk tot leven komt in het bedrijf of op locatie.
03. Brand identity
We laten het concept tot in detail overal terugkomen. Van online presentaties tot in de kleinste hoeken offline. Samen met een fantastisch creatief team.
04. Brand activation
We bedenken originele acties en ideeën, waardoor campagnes en events nèt even anders zijn. En het beoogde resultaat ruimschoots halen.
Wereld
have
Slavakto
Chique
O
Latte
Work
Mall of the Nether-lands
Let's meet!
Fiorienne Westenberg
06 309 780 83
fiorienne@manytastes.nl